Sunday, August 16, 2009

1) Bekas kekasih saya adalah...
*rahsie



2) Saya sedang mendengar...
*lagu mendayu2 dr blog yuz


3) Mungkin saya patut...
*pergi tgk G.I joe skang :(



4) Saya suka..
*merajuk dengan bub :)



5) Sahabat-sahabat saya...
*buat sy merasai betapa pentingnya persahabatan



6) Saya tak paham...
*kenapa politik negara kita x adil :P


7) Saya kehilangan...
*gelak tawa kawan2 baik sy :'(



8) Ramai yang berkata...
*saya suke masak:)


10) Cinta itu adalah...
*apabila bub mintak couple dlu..*sigh


11) Di suatu tempat, seseorang sedang...
*menjaga anak kat umah!!


12) Saya akan cuba...
* mengurangkan ketebalan perut!!hahaha

13) Ayat SELAMANYA membawa maksud...
*happy ending..i guess so


14) Telefon bimbit saya...
*Nokia.


15) Bila saya terjaga...
*saya kemas rumah dlu.

16) Saya paling meluat...
*bile org x basuh pinggan,cawan n whatever yg dah diguna!!


17) Pesta/parti adalah...
*owh..ni dulu2..da cuci kaki la.


18) Haiwan yang paling comel pernah saya temui...
*puppies di hulu langat..cute..sumpah


19) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
*waktu skola rendah..main je tau


20) Hari ini...
*sy on9 bub men game..fair*


21) Malam ini saya akan...
*berjudi bersama housmate


22) Esok pula saya akan...
*mungkin ke kolej


23) Saya betul² inginkan...
*hubungan sy berakhir dengan perkahwinan dengan bub!!haha


24) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini...
*kusut nye muke ak!!


25) Pusat membeli-belah atau arked permainan...
*im prefer sopping complex!!chillex


26) Makanan barat atau Jepun...
*western kot..suke!!


27) Bilik yang terang atau gelap...
*gelap..terang xle tdo..


28) Makanan segera adalah...
*sy kurang makan makanan segere!!suke masak..

29) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang...
* kedai tu indon jage!!hahaha


30) Siapa yang anda ingin tag...
*dd,reef,ely,hafidz,suraya,n sape2 mau!!

1 comment:

  1. dah jawab tag..

    http://hafidz86.blogspot.com/2009/08/tagged-oh-tagged-2.html

    ReplyDelete


I made this widget at MyFlashFetish.com.